Reklamacja
PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Zgłoszenia reklamacyjne należy składać nie później niż 7 dni od zakończenia szkolenia w Biurze ETB Group, Niepubliczna Placówka Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Krajewskiego 27 w formie pisemnej, elektronicznej na adres www.etbszkolenia.pl, ewentualnie telefonicznie
- Reklamacji może podlegać:
- niewykonanie usługi szkoleniowej,
- częściowe wykonanie usługi szkoleniowej,
- niewykonanie z należytą starannością usługi szkoleniowej.
- Obowiązki leżące po stronie ETB Group podlegające reklamacji są określone w regulaminie konkretnego szkolenia , lub w stosownej do rodzaju kursu zawartej ze słuchaczem ,,Umowie o kurs”.
- Zgłoszenie musi zawierać:
- dane i adres szkolonego
- szkolenie, którego dotyczy reklamacja
- powód reklamacji
- opis zagadnienia reklamowanego
- Zgłoszenie reklamacyjne wraz z dokumentami jest rozpatrywane pod kątem słuszności roszczeń gwarancyjnych przez Dyrektora ETB.
- Rozpatrzenie reklamacji na podstawie zgromadzonych dokumentów następuje w ciągu 5 dni roboczych, od dnia odbioru zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne jest niepełne i zawiera istotne braki utrudniające jego rozpatrzenie termin 5 dniowy liczony jest od dnia uzupełnienia reklamacji przez zgłaszającego.
- O odrzuceniu reklamacji lub jej braku, zgłaszający reklamację jest informowany pismem
- Informacja pisemna jest wysyłana e - mailem, faksem lub pocztą, według wyboru zgłaszającego.
- W przypadku uznania roszczeń słuchacza z tytułu gwarancji, zakres szkolenia objętego reklamacją powtarza się zgodnie z programem szkolenia z należytą starannością na koszt ETB Group
- Koszty nieuzasadnionego złożenia reklamacji usługi szkoleniowej pokrywa uczestnik szkolenia ( zamawiający) składający reklamację.
- Po zakończeniu czynności reklamacyjnych wypełniana jest ,,Karta niezgodności i reklamacji” podpisana przez użytkownika przez właściciela.
KARTA NIEZGODNOŚCI I REKLAMACJI
Część Karty wypełniana przez osobę zgłaszającą niezgodność lub potencjalną niezgodność:
|
Zgłaszam:
|
£ NIEZGODNOŚĆ £ POTENCJALNĄ NIEZGODNOŚĆ £ REKLAMACJĘ
|
Miejsce wykrycia niezgodności, potencjalnej niezgodności lub reklamacji:
|
|
|
|
|
|
Data zgłoszenia:
|
|
|
|
Część Karty wypełniana przez Dyrektora Centrum Szkoleniowego i osoby zainteresowane:
|
|
|
|
£ DZIAŁANIA KORYGUJĄCE £ DZIAŁANIA ZAPOBIEGAWCZE
|
|
|
Osoby odpowiedzialne za realizację
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Część Karty wypełniana przez Dyrektora Centrum Szkoleniowego:
|
Podjęte działania okazały się:
|
£ SKUTECZNE £ NIESKUTECZNE
|
Sposób badania skuteczności podjętych działań:
|
|
UWAGA: W przypadku nieskuteczności zrealizowanych działań korygujących lub zapobiegawczych, należy powtórzyć wszystkie czynności od analizy przyczyn niezgodności (lub potencjalnej niezgodności).
|
Ewentualne uwagi:
|
|
Data i podpis Dyrektora:
|
|
|
 |
 |
ETB Szkolenia
ul. Krajewskiego 27, 33-300 Nowy Sącz
tel/fax: 18 414-95-51
mob: +48 608 864 105, +48 796 291 826
e-mail: etb@onet.pl |
 |
|